יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

הבלוק הימני בהובלת בנימין נתניהו - רמז לגאולה


על הבלוק הימני, רמז לגבי הגאולה – יוסף בלו


להלן קטע מתפילת ערבית "רָאוּ בָנִים אֶת גְּבוּרָתו שִׁבְּחוּ וְהודוּ לִשְׁמו. וּמַלְכוּתו בְרָצון קִבְּלוּ עֲלֵיהֶם. משֶׁה וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְךָ עָנוּ שִׁירָה בְּשִׂמְחָה רַבָּה וְאָמְרוּ כֻלָּם. מִי כָמכָה בָּאֵלִים ה' מִי כָּמכָה נֶאְדָּר בַּקּדֶשׁ. נורָא תְהִלּת עשֵׂה פֶלֶא: מַלְכוּתְךָ ה' אֱלהֵינוּ רָאוּ בָנֶיךָ עַל הַיָּם יַחַד כֻּלָּם הודוּ וְהִמְלִיכוּ וְאָמְרוּ ה' יִמְלךְ לְעולָם וָעֶד"


קבלו זה אותיות בלוק, ולימין בהובלת בנימין נתניהו יש בלוק משותף של 55 חברי כנסת


להלן הרמזים: 

"משותף" שורש המילה ש.ת.פ או ת.ש.פ , רמז לשנה הבאה היא שנת התש"ף

5 : חמש = שמח = משח (רמז למשיח)

5+5=10 = אגו (בגימטריא)

רמז לעשרת הדברות ועשרת הנהגות ה', שהן עשרת הספירות: כתר, חכמה, בינה, חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד, מלכות. ואם נלמד אותם [תומר דבורה של הרמ"ק הוא ספר מצוין] נתקן את האגו והתאוה בקבלה או בהשפעה במידה מדויקת ונכונה. ואז גם נזכה לתקן את מידת הגאוה במידת הענוה, שהיא שורש לכל המידות הטובות.


אז בע"ה שנזכה כל עם ישראל לראות את גבורתו של ה' במצב של הבלוק שכפה על מדינת ישראל להיכנע לרצונו ואז לשבחו ולהודות לו, כי רק מתוך ענוה ניתן להתאחד. כי אז נהפוך את ה - בלוק ל- קבלו עליהם את מלכות משיח בן דוד ולאמור ה' ימלוך לעולם ועד ונזכה לגאולה השלמה ובעזרת ה' בשנת התש"ף.


אמן כן יהי רצון!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...