שירים

יום ראשון, 16 בפברואר 2020

סוד הכתרים שזכו עם ישראל - קורונה(כתר בספרדית)


אני קורא לחידוש הבא "ממלכת כהנים וגוי קדוש" ומדוע?


במהלך תפילה קבלתי צופן בשמות יב שבטי ישראל
פיענוח הצופן הביא אותי לבחור דווקא בשם זה, עוד תבינו בהמשך...




הצופן: יש להשתמש באות המסיימת שם של שבט אחד ולפתוח באותה אות בשם של שבט שני"               
קידוד הצופן מלמד כי ישנה לולאה נצחית ומחזורית הזהה מכל שבט ושבט. 
          


להלן הלולאה:
                       
         > נפתלי > יהודה
ראובן > נפתלי > יוסף       
      > נפתלי > יששכר > ראובן > נפתלי > יוסף > אין שם של שבט שמתחיל באות פה.

ראובן > נפתלי > יהודה > אין שם של שבט שמתחיל באות הה.              
                       
ראובן > נפתלי > יששכר > ראובן >.....> שוב חוזרת לולאה אין סופית.


ועכשיו ניתן להבחין כי הלולאה חוזרת לכל שמות השבטים:

שמעון > נפתלי>...
דן > נפתלי>...
בנימין > נפתלי>...
זבלון > נפתלי>...
גד > דן > נפתלי>...
אשר > ראובן > נפתלי>...
יששכר > ראובן > נפתלי>...



"רבי שמעון אומר: שלושה כתרים הם: כתר תורה וכתר כהונה וכתר מלכות. וכתר שם טוב עולה על גביהן" ככתוב במסכת אבות פרק ד משנה יג.



כלומר, ישנם ארבעה כתרים שמסמלים השבטים הבאים והם: 



לוי קשור ל- כתר כהונה, כי משבט לוי יצא אהרון הכהן ובניו משפחת הכוהנים.

יששכר: כתר תורה,

יהודה: כתר מלכות

יוסף: כתר שם טוב.


נמצא כי יש שני כתרים לשני המשיחים מהשבטים יוסף ויהודה. משיח בן יוסף ומשיח בן דוד. כתר המשיחים אינו עובר לשבט אחר. וזה נרמז באותיות פ ו- ה המסיימות את שמם של יוסף ויהודה אותיות אשר לא פותחות שמות של שבטים אחרים. 

כתר נוסף הוא כתר "מלכות פה, תורה שבעל פה קורינן לה" (פתיחת אליהו). כי אות סופית במילוי של יוסף היא פה ואות סופית של יהודה היא ה אם נחבר אותיות פ של יוסף עם האות ה של יהודה יוצא גם המילה פה, לכן התורה שבעל פה היא מקודשת כמו הדבור שבאמצעותו נברא העולם ובדיבור ניתנו עשרת הדברות.

ויששכר ממשיך לחבר אליו את ראובן המרמז על כתר בכורה כי ראובן היה בנו בכורו של יעקב. 

וראובן ממשיך לחבר אליו את נפתלי ומאחר שהשם נפתלי זה אותיות תפלין וזה כתר אחד שהוא בעצם שניים: כתר של ראש כנגד המוחין וכתר של יד כנגד הלב.      

נפתלי דומה לשבט לוי, כי הם היחידים מבין השבטים ששמם מסתיים באות יוד. מה שמרמז כי כמו שהלויים והכהנים מקדשים את ה' בבית המקדש, כך כל איש ישראלי, המניח תפלין מקדש את ה' בבית ליבו ובבית מוחו ממש. 

יוצא כי החשבון הוא, שישנם עשרה כתרים שבהם הוכתרו לנצח עם ישראל: בחינת ממלכת כהנים משבט לוי ותשעה כתרים לכל שבט ושבט מעם ישראל שזה בחינת גוי קדוש. יש ללמוד מכך שכל איש ישראלי הוא אחד יחיד ומיוחד, ומה שמאחד את כל הישראלים ומבדיל אותם מבין הגויים הוא בעשרה הכתרים: בכורה, כהונה, מלכות, שם טוב, תורה, מלכות פה – תורה שבעל פה, שני המשיחים ותפלין של ראש ושל יד. 

דווקא מה שמייחד אותנו בתור עם לא אמור להפוך את הפרטים להתגאות על הגויים אלא להיפך, דווקא הנקודה הטובה שמייחדת כל אחד מאתנו, יש להשתמש בה לטובת הזולת, כי לכך נוצרת אז אל תחזיק טובה לעצמך.

אז בע"ה, אם נצליח להשיג את הענוה שהיא שורש לכל המדות הטובות ניגאל ממידת הגאוה 

ונזכה בשנת התש"פ לגאולה השלימה! 

אמן כן יהי רצון!!!

2 תגובות:

  1. יפה מאוד אהבתי, אהבתי שזה בא לך בהארה, ואהבתי את החידוש ממש נפלא, רעיון מדהים.

    השבמחק
  2. אמן תודה רבה לך, שנדע רק בשורות טובות

    השבמחק