שירים

יום חמישי, 12 במרץ 2020

איך להשיג גאולה ברחמים?


צריכים לחגוג כל היהודים את פסח בארץ ישראל!

הסרט איך להביא גאולה ברחמים:
1.סרט 1 הקליקו
2.סרט 2 הקליקו
ועוד סרט עם הרב רביד נגר:

והוירוס הקורונה מתרגום כתר: זו כבר מגיפה, יש בידוד בכל העולם, הכלכלה בקריסה הבורסה בשפל. זה החיסרון אבל יש דיוק וניתן להפוך אותו ליתרון. כדאי ליהודים המבודדים בחול לקנות דיל ולצאת לטיול בא"י. הם יכנסו לבידוד בארץ אבל יחגגו את פסח באיחוד ונזכה לגאולה ברחמים, גם הגויים יראו בעין טובה שיהודים מתאחדים לברך את כל אומות העולם ויעודדו לממש את הרעיון בע"ה כי היהודים בני המלך שזכו לעשרה כתרים: כתר כהונה, כתר בכורה, כתר תפילין של ראש ויד, כתר מלכות, כתר משיח בן דוד, כתר שם טוב וכתר משיח בן יוסף, מלכות פה וכתר תורה.

הוכחה לעשרה כתרים פשוט הקליקו
גם בסרט הבא:
איך להשיג גאולה ברחמים
https://drive.google.com/open?id=1vTOyB-89LOeSyRRz413bDBqhjgFDLeo_

ובני מלכים מממשים את ייעודם ולאחר אלפי שנים מוקירים תודה לאומות העולם. המימוש הוא למעשה חזון מדינת ישראל. הרעיון הוא לחגוג את פסח מינימום שלושה ימים. זה רק טיול של פסח ואפשר לחזור לגולה מי שירצה, לא צריך למכור הכל כי זה רק טיול. עצם הנוכחות של היהודים תביא ברכה לעולם בע"ה. נזכה לאחדות לשמחה להוקיר תודה ושגשוג כלכלי.
זה סטארטאפ אסטרטגי. בע"ה יחוקק חוק בכנסת שיאחד את כולנו בענין של לעלות יהודים למדינת ישראל. ואם לא יש באפשרות ראש הממשלה בנימין נתניהו לממש זאת, ואם הוא בעניין אז גם הנשיא דונאלד טראמפ יהיה בעניין. ואם רק הנשיא האמריקאי בעניין הוא יעודד את ראש ממשלת ישראל להיות בעניין.

מאחר שמדינות העולם וישראל נכון לעכשיו בהסגר ויש מצב חירום, המביא לבידוד וצימצום חברתי, אפשר להפוך את הדין לקצת יותר מתוק. שורש חירום בצירוף שונה הוא רחם, כלומר אפשר לנצל את המצב ולעלות כל יהודי שמעוניין לחגוג את חג הפסח בארץ ישראל מרצונו החופשי. ומעבר לזה לעלות את כל היהודים לארץ ישראל לאחר מהלך זה תהיה שמחה גדולה והרוב יישארו בארץ. יש הזדמנות היסטורית שעם ישראל יכול להוכיח כי הוא מוסר נפש על חבריו הלא יהודים ובעצם המאמץ לממש זאת. בצורה זו נזכה לכתר שם טוב וכתר שם טוב עולה על כולם!!!

מעבר לזאת לענין כתר משיח בן יוסף וכתר משיח בן דוד. יוסף ודוד היו מבודדים חברתית ועשו עליהם חרם. ובמצב החירום הבין לאומי והבידוד החברתי שחווים יהודים ולא יהודים כולנו הופכים מבחינה רוחנית להיות למעשה בחינה של משיח בן יוסף ומשיח בן דוד המוחרמים והמתבודדים. יוסף היה בבור המצרי ומה שעזר לו זה אמונה בה' ולצאת מהבור זה שמו שהלך לפניו. שר פרעה הודיע לפרעה שיוסף פותר חלומות ובזכות זה יצא מהבור והפך להיות מלך בגולה. ואילו דוד המלך מלך על ישראל בארץ המובטחת בציון ובירושלים והכין הכל לקראת בנין בית המקדש. בכדי שנזכה לגאולה ברחמים יהודים צריכים להבין בתקופת הבידוד והחרם החברתי להחזיק באמונה בה' והדבר החשוב ביותר הוא כתר שם טוב. אם יהודים ימסרו נפשם לעלות לארץ ישראל לברך את העולם שם הטוב ילך לפנינו ובעצם זה למעשה מימוש של בחינת משיח בן דוד כי הוא מלך המולך בארץ המובטחת ולא בגולה. זה רצון ה' לממש את מלכות בית דוד שכל יהודי יעלה לארץ ישראל ויזכה לכתר משיח בן דוד. עכשיו שהשמיים חסומים רק מנהיג כמו בנימין נתניהו ונשיא טראמפ יכולים לממש את זה. אבל כל יהודי ולא יהודי צריכים לעודד את המימוש הייעוד של עם ישראל בהזדמנות ההיסטורית הזאת.
אמן כן יהי רצון!

לענין כתר מלכות פה תורה שבעל פה וגם ענין שיח ודיבור.
הבידוד החברתי וההנהגות החדשות אסור ללחוץ ידיים והיום מנשקים בנגיעת מרפק ומדוע?
מרפק אותיות רק מ"פ או רק מ'לכות פ'ה
אז תכוונו על זה.

אני עשיתי את ההשתדלות שלי ואמשיך להוסיף אבל עכשיו הכדור בידיים שלכם יהודים ולא יהודים, כולנו שותפים לחברת הזנק או סטארטאפ שתשנה בע"ה את כל העולם.
המהות זה גאולה ברחמים ואני מציע את האיך להשיג זאת.
אני אשמח אם תעלו את הרעיון למודעות ולשיח הציבורי, שיגיע בע"ה לקודקודים בארץ ובעולם.
בע"ה נעשה ונצליח ויתקיים פרק קכו בתהלים:

תהילים פרק קכו




תהילים פרק קכו


א  שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת:
בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת-שִׁיבַת צִיּוֹן--    הָיִינוּ, כְּחֹלְמִים.
ב  אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק, פִּינוּ--    וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה:
אָז, יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם--    הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִם-אֵלֶּה.
ג  הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ--    הָיִינוּ שְׂמֵחִים.
ד  שׁוּבָה יְהוָה, אֶת-שבותנו (שְׁבִיתֵנוּ)--    כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב.
ה  הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה--    בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ.
ו  הָלוֹךְ יֵלֵךְ, וּבָכֹה--    נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ-הַזָּרַע:
בֹּא-יָבֹא בְרִנָּה--    נֹשֵׂא, אֲלֻמֹּתָיו.





פתחתי גם אימייל יעודי:
jewishcoronantivirus@gmail.com
תכתבו לי.

4 תגובות:

  1. יוסף בלו היקר, אני יודע שאתה מפיק בערוץ 2000, אם אתם באמת רוצים לעורר את היהודים היקרים לקראת ביאת משיח צדקנו תעשו שידור על עשרת האותות שיהיו לפני הגאולה האחרונה, כמדומניי שכתוב שגאולה אחרונה כגאולה ראשונה, בגאולת מצרים היו עשרה מכות ובגאולה אחרונה יהיו עשרה אותות.

    אם תרצה לקרוא על העשרה אותות תוכל למצוא כאן עוד מידע -

    https://www.hidabroot.org/article/1135924

    וגם כאן -

    http://www.daat.ac.il/daat/mahshevt/haraayon/otot-2.htm

    אגב, הגעתי אליך דרך האתר כי לה' המלוכה.
    ברוך תהיה וכל טוב.

    השבמחק
  2. קבלתי אכן נושא חשוב בטיפול

    השבמחק
  3. קבלתי אכן נושא חשוב בטיפול

    השבמחק
  4. קבלתי אכן נושא חשוב בטיפול

    השבמחק