שירים

יום שלישי, 16 במאי 2023

סוד ושיננתם לבניך ודיברת בם


 ושיננתם לבניך ודיברת בם/יוסף בלו

מה יש לשנן לבנים על מה יש לדבר איתם בלי פשרות?

לימוד תורה שבכתב ותורה שבעל פה. 

כי ב״ם ראשי תיבות

ב׳ראשית {המילה הפותחת תורה שבכתב}

מ׳אימתי {המילה הפותחת תורה שבעל פה}


לפי רמז יגעתי ומצאתי שהדיבור מחוייב להיות משיחי באמונה בגאולה השלמה, למרות הגלות הארוכה.


בראשית גימטריא 913 וגם

משיח בן דויד אדם משיח בן דויד

משיח בן דויד לב אחד משיח בן דויד

משיח בן דויד גאולה משיח בן דויד

משיח בן דויד יוד הא ואו הא משיח בן דויד


מאימתי גימטריא 501

וגם

הטוב: משיח בן דויד גאולה

הטוב: משיח בן דויד אדם

הטוב: משיח בן דויד לב אחד


ואם נוסיף את הראשי תיבות

ב״ם ב׳ראשית מ׳אימתי גימטריא 1456

חיפשו כבר הגולשים:


בפתע פתאום יבוא משיח

הקדוש ברוך הוא ישלח את אליהו

ביאת גאולת בני ישראל

התגלות דמשיח צדקנו

שלושים ותשע

{ידוע כי 39 גימטריא טל וגם גאלה}


עוד במחשבת הבריאה התכנון הסופי הוא גאולה שלמה באמצעות משיח בן דויד שיתגלה לפתע פתאום עם המלאך אליהו הנביא.


אמן כן יהי רצון.



תגובה 1:

  1. התורה הקדושה, שהיא רצון השם יתברך שהוא אמת, כמו שאנו מסיימים בקריאת שמע - הוי"ה אלקיכם "אמת", מעל הכל. ולבסוף האמת תמיד מנצחת, כי נצח ישראל לא ישקר. ותחילת תורה שבכתב ותורה שבעל פה אותיות "בם", ללמדך שאת החינוך של הילדים, מגיל קטן צריך להיות על בסיס של אמת, תורה שבכתב, ותורה שבעל פה. ודווקא על ידי דבור, כמו שכתוב ודברת בם. דהיינו בכח. כמו שכתוב- "כה תדבר אל בני ישראל וכו' ". כי הלימוד צריך להיות בפה, בחינת עשייה, בחינת נעשה ונשמע. שההבנה תגיע אחר העשייה, דהיינו לאחר שמדברים דברי תורה בפה, שזה בחינת דבור. כי צריכים לבטא את הלימוד בשפתיים, ולהרגיל את הילדים מגיל קטן לבטא את הלימוד בשפתיים דייקא. כי על ידי דוגמא אישי, שהאבא מקיים את התורה ולומד בקול, כן ינהגו בניו שרוצים לחכות את אביהם, שגם הם ילמדו בקול ויאמרו את מילי התורה הקדושה בקול רם.

    כי הגאולה באה על ידי אמת, שזה חותמו של הקדוש ברוך הוא, כי הוי"ה אלקיכם אמת. ואנו מברכים ברוך אתה השם גאל ישראל לפני תפילת שמונה עשרה. ואנו אומרים ברוך אתה השם גואל ישראל בתוך שמונה עשרה. כי הקדוש ברוך הוא באמת הגואל האמיתי. והתורה הקדושה שהיא האמת האובייקטיבית, מורה לנו את הדרך היכן לגאול את עצמנו מכל הצרות, כי קרוב אליך הדבר מאוד, בפיך ובלבבך לעשותו. כי הדבור בפיו מעורר את הלב לעשייה, והבן לעובדא ולמעשה.

    השבמחק