יום חמישי, 19 בדצמבר 2019

משיח חיב לבוא

איך אומר ביבי? מ'שיח ח'יב ל'בוא 














ראשי תיבותיה של מח"ל הן
מ שיח 
ח יב 
ל בוא 



האותיות שאינן מראשי התיבות משלימות את המשפט:
"בוא שי"ח י"ב
וגם בגימטריא "גו שי"ח י"ב" (מתרגום תוך שיח י"ב)



לפי האר"י שי"ח הן ראשי תיבות  ש'ם י'פת ח'ם 
יב גימטריא 12 שבטי ישראל



כלומר,



מהות המחילה המתגשמת למצביעי מח"ל הוא להביא לשיח שיאחד את שבטי עם ישראל ואת כל משפחת העמים!!!

צריך אחדות המשמרת מה שמיוחד בכל אינדיבידואל יחידי!!!



שיח פנימי בתוך עם ישראל באמצעות הנגשת פנימיות התורה בשפה השווה לכל נפש, מאז הפצת החסידות של הבעל שם טוב, היא הדרך להשיג אחדות בעם ישראל וגאולה לכל העולם!!!



באמצעות מחילה של הנרמס, המתקן תיקון של תשובה לרומס הכולל: הודאה, חרטה וקבלה לא לשוב ולרמוס.



אז ניתן להתפייס ולהתאחד!!!



מח"ל עם יה יוצא מחילה.



מה זה יה?



לפי האר"י יה גימטריא גאוה וגם האגו

ההגדרה המונגשת שלי,[לאחר לימוד "בעל הסולם", הרב אשלג], למושג גאוה זה רצון לקבל הנאה לעצמי ברשות הרבים. מה שטבוע בנו זה חיישן של התנשאות או שיפלות מול הנוכח בסביבתנו, אפילו אם תדמיינו דמות הנוכחת בדמיון תרגישו התנשאות או שיפלות. כזו היא הגאוה ליהנות מכבוד וזה מה שמניע לרדוף אחר האגו או התאוה, וזה הרצון לקבל הנאה לעצמי ברשות היחיד. אפשר לרדוף אחר ממון, מין, אכילה/שתיה, שינה, חוכמה. זה לא בושה ליהנות כי הבורא הוא טוב ומיטיב אבל יש לנו בחירה חופשית ממה ליהנות ובאיזה מידה.

לכן,

מה שצריך לתקן זה את הגאוה בענוה, ואת האגו בקבלה או בהשפעה במידה מדויקת. וממצוות שמחברות אותנו אחד לשני ולא מעבירות כלומר ממידות שעברו את הגבול ומחוץ למידה המדויקת. כמו ברפואה יש ליטול תרופות במינון מדויק, אפשר למות מכל סם כימי או טבעי שלא במינון המדויק.

יואל לימד אותי שבעולם יש ארבעה טיפוסים: הרומס, הסוחר, הנזיר והאוהב!!!

הרומס הוא כמו ילד בן 3 שדוחף באלימות את כולם רק בכדי לשחק במשחק, אבל אי אפשר להעניש ילד כזה, יש לו ללמוד איך להתנהג בחברה. אבל יש כאלה מבוגרים ואפילו שחיים כל חייהם ברמיסה, הם פשוט אותם ילדים בריונים שלא התפתחו.

מבחינת הרצון של הרומס:
לטיפוס זה יש רצון של לקבל בעל מנת לקבל.
זה מעיד על גאוה.

הסוחר הוא כמו ילד שלומד כי יחרימו אותו או ידחו אותו חברתית אם לא ישתף פעולה, הוא לומד שכדאי לתת בכדי לקבל אשור חברתי לנוכחות שלו ושלא יבטלו את ישותו. להיות מקובל זה כל הקטע. כלכלית זה כמו שיטת שיווק WIN WIN כולם מרוויחים הן הצד המוכר והם הצד שקונה. העניין החיובי זה התפתחות בגילוי רצון ההשפעה בכדי להשיג מטרה עצמית. מי שישכלל את השיטה יכול להיות די מניפולטיבי לנצל ולרמוס עדיין את הסביבה.


מבחינת הרצון של הסוחר:

לטיפוס זה יש רצון של להשפיע בעל מנת לקבל.

זה מעיד על גאוה.

הנזיר הוא מי שמצמצם לקבל שפע לעצמו, הוא טיפוס שמדמיין שיכול לחיות מבלי לישון, לאכול או לשתות ואפילו ללמוד. טבע הגוף הגשמי הוא לקבל שפע בשביל לקיים את הנשמה או האנרגיה של התודעה השוכנת בגוף. 
מי לא שמע את המשפט: "אני רק עושה חסד ואני לא צריך לקבל שום דבר ממך, הכל בסדר" זה דוגמה, שזה לא בסדר,  הטיפוס הזה הוא של פילנתרופ או אלטרואיסט סוג של משפיע, המנותק מהחברה - נזיר - ממש דמיון דמוני. בכל השפעה מקבלים הנאה אבל אם לא רוצים חיבור עם המקבל זה מעיד על גאוה.

מבחינת הרצון של הנזיר:
לטיפוס זה יש רצון של להשפיע בעל מנת להשפיע.
חוסר היכולת לחיבור מעידה על גאוה.

בסוף הנזיר חווה ייסורים כאלה שהוא נכנע ומודה לבורא שכמו הגוף הגשמי שרק מקבל לעצמו כמו מים ומזון בכדי להתקיים, ככה הרצון הרוחני שלו מחויב לקבל כי זה החומר של הבריאה, ואז הנזיר יוצא ממצב דמיוני זה שהוא הכי צדיק וצודק שלמעשה הוא קולט שהוא עדיין גאוותן כמו הרומס והסוחר. אז מה שנותר לעשות זה להפוך להיות ענו ואוהב.

האוהב הוא נתפש לפעמים כנרמס הפרייר הנאיבי, למעשה הוא איש פשוט עם ראש גדול, המרחם על הטיפוסים שאותם הוא כבר הכיר בעצמו והם: הרומס, הסוחר והנזיר. האוהב כבר היה שם לכן רק הוא יכול לתקן להם ברחמים דרך של תשובה: הודאה, חרטה וקבלה שלא לשוב ולרמוס. האוהב כל מה שהוא מקבל הוא ממשיך להשפיע נקי מכל אג'נדה או פניה אישית.

מבחינת הרצון של האוהב:
לטיפוס זה יש רצון של לקבל בעל מנת להשפיע.
רצון זה מעיד  על ענוה ורחמים.
זה הסוד לחיבור, זה כמו משחק "מתקות" בחוף הים: כל אחד רוצה לקבל את הכדור ומיד להכות ולמעשה להמשיך להשפיע למשפיע שלו. 


אז יוצא שמחילה זה לא חלום, מ'שיח ח'ייב ל'בוא.
בכדי לתקן לנו פיוס באמצעות תיקון הגאוה בענוה ואת התאוה שתהיה תחת שליטה במידה מדויקת. 

ידוע לפי הסוד כי אותיות יה
 האות י מרמזת ל- אבא (כח המשפיע) במילה איש האות י.
האות ה מרמזת ל אמא (כח המקבל) במלה אשה האות ה.

שלום בית שוכן כאשר בני הזוג הם אוהבים בעלי רצון של לקבל בעל מנת להשפיע, טיפוסים כמו שמשחקים מתקות בים, רחמנים וענוים. אנשים פשוטים עם ראש גדול וסבלן.

אז בע"ה יתגלה משיחנו ונזכה לגאולה שלמה וברחמים!!!

אמן כן יהי רצון!!!
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...