יום ראשון, 13 במאי 2018

סוד אירן או פרס

מה הקטע של אירן - פרס?
מה ניתן ללמוד על פי הרמז?
מה התיקון של האיש הישראלי?

זה הדגל של אירן פרסית מודרנית:

אריה זה יהודה, זהב גימטריא דוד
שמש הוא בחינת יוסף
חרב אותיות חבר 
הדגל הזה מרמז שפרס נועדה לחבר בין שני המשיחים 
צבע לבן זה חסד כמו השפעה של שמש
צבע אדום זה דין
צבע ירוק זה תפארת ומידת הרחמים
אבל אומה זו בוחרת בחרב בכדי להשיג בכח גאולה לכל העולם.

כח החרב והחורבן זה מתבטא בלבוש הדגל המוסלמי פנטי. אבל בפנימיות דגל פרס יוצא מהכח אל הפועל בכל הכח. לכן אנחנו נמצאים בגאולה ממש, כולם מבצעים את תפקידם באופן מושלם, רק בע"ה תהיה גאולה ברחמים ולא נהיה אטומים ואז יחטפו אטום בעולם בואו נתקדש נתקן שנזכה לרחמי ה' ומיתוק הדין אמן!!!


זה הדגל של אירן המוסלמית פנטית:


אז נחזור לשאלות והן די אקטואליות ועליהן חיפשתי תשובות ובכן יגעתי ומצאתי.

שמה של מדינת פרס שונה במאה הקודמת לשם אירן כי מצאו דמיון לגזע הארי הגרמני, מאחר ויש דמיון גם בין השפה הפרסית לגרמנית ועל כן בקשתי למצוא רמז בתיבות אירן פרס.

על פי רמז גימטריא של "אירן פרס" יוצא "ארור נפסד" וגם "ארור דן סף" וגם "ספדן ארור". מה שמלמד על משטר ארור שמובילו עלי חמינאי, הדומה להמן הרשע, שמבקש להשמיד את העם היהודי, שמבקש לדון בפתרון הסופי לעם היהודי והוא בהשמדתו. אך דעתו מונעת מעיוות מחשבתי של גאוה נפסדת לכן ייפול משטרו ויפסיד גם יספיד ויקונן על סוף עידן משטרו הדתי קיצוני. עדות לכך מצאתי בשם הבירה של אירן והיא "טהראן" גימטריא "נר גאוה". כלומר הארה שלהם לעולם מונעת מהגאוה שהיא שורש לכל המידות הרעות כמו שנאה וקנאה.

לכן התיקון של האיש הישראלי הוא לתקן את מידת הגאוה, שהיא שורש לכל המידות הרעות, בענוה. להפוך את בחינת הארור המקולל לברוך מואר.

כי בתיבה "אור" יש אות ר' (ריש) אחת מתרגום "ראש". כלומר, לאור יש ראשות אחת של ה', אזי הוא ברוך ומקודש אך אם יש מי שמוסיף בגאותו את ישותו לראשות שניה לה' יתברך נוספת עוד ר' והופך ה"אור" ל"ארור" ואז אותו גאותן הופך להיות מקולל.

אז בע"ה אם נתקן את מידת הגאוה בענוה נזכה לגאולה פרטית וכללית ברוכה וה' יצילנו מידם.

אמן כן יהי רצון!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...