יום שלישי, 8 במאי 2018

חידוש על פתח אליהו


נכתב על ידי יוסף בלו

על חכמה ובינה כותב אליהו הנביא זכור לטוב "הנסתרות להויה אלוהינו" ועל כתר עליון "מגיד מראשית אחרית" ועל אלו הדברים ברצוני לחדש חידושים בעזרת סיעתא דשמיא יגעתי ומצאתי.

"הנסתרות להויה אלוהינו":

ראשי תיבות "הנסתרות להויה אלוהינו" הן הא"ל, שענינו חסד ומדרך הטוב להיטיב. אם יש ידיעה גם בהסתרה כי ה' הוא טוב, אזי ניתן להאמין שהוא גם מיטיב, כמו אברהם אבינו שזו היתה דרכו של חסד לגייר הנבראים לאמונה בה' יתברך.
סופי תיבות "הנסתרות להויה אלוהינו" הן "התו" וזה בעצם התורה, שהיא תו אחד ארוך של אותיות אשר הופרדו על פי המסורה למלים פסוקים ופרשות, וזה גם ניגון אלוקי החקוק בלב האיש הישראלי והוא גם חסד שנותן האל את התורה לעם ישראל בעת גילויו בהר סיני.
"הנסתרות להויה: אלוהינו" : "אלוהינו" יוצא בגימטריא "להויה בן".
ואז יוצא "הנסתרות להויה: להויה בן" הוא "בני בכורי ישראל”.
ואז יוצא "לה' נסתרות: הויה לבן הויה" וגם גימטריא "הויה ה' ב - לו גאלה הויה" וגם "הויה הלב: לב אחד/אהבה/אדם הויה" וגם "הויה הב לו גאלה הויה" וגם "הויה הלב: מה[סכום י ספירות, כב אותיות, יג מדות רחמים] הויה"
כלומר לבן הארמי שרצה להשמיד את כל מחנה יעקב על שבטיו שהיה גרוע יותר מפרעה, אך - "וְהִיא שֶׁעָמְדָה לַאֲבוֹתֵינוּ וְלָנוּ שֶׁלֹּא אֶחָד בִּלְבָד עָמַד עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ אֶלָּא שֶׁבְּכָל דּוֹר וָדוֹר עוֹמְדִים עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַצִּילֵנוּ מִיָּדָם". ה' יתברך מסתיר ברחמיו את הסטרא אחרא שיש לה תפקיד לזכך את עם ישראל.
לבן כלומר הלב הוא שביום הנ' לאחר ספירת העומר הוא חג השבועות מתן תורה ויום הולדתו והסתלקותו של דוד המלך, וזה לב הענין לגאול את עם ישראל בזכות משיח ה'. לכן דוד המלך חי וקיים.

"מגיד: מראשית אחרית":

"מגיד" גימטריא "ג"ד[גומל דלים] ה' הגואל”. וגם "ה' ג"ד[ גומל דלים] אדם/לב אחד/גאולה".
"מראשית אחרית”: האותיות הזהות בתיבות הן "תאיר" גימטריא "תורה". וגם "תאיר" זה
"ית [מתרגום את] א(ו)ר”. וזה גם "א"י[ארץ ישראל] תר”.
האותיות השונות הן "חמש" או בצירוף "שמח" וגם "מש(י)ח”.

כלומר ענין החסד של גומל הדלים הוא לגאול את עם ישראל שיזכה להגיע לגאולה לאחדות להיות אדם המשתוקק רק לה' כמו לפני החטא. בעזרת זה שאליהו הנביא ימשח את משיח ה' בשמן לתור אחר הדרכים להאיר תורה לעם ישראל, בארץ ישראל. באמצעות כב אותיות התורה הקדושה, ואז לזכות לשמחה אמיתית להנאה בגמר התקון שאין אנו ליכולים לדמיין אותה הן בכמות והן באיכות.

ראשי תיבות "מגיד מראשית אחרית" ממ"א גימטריא "גואל א[מלשון אלוף עולם] גואל" וגם "אם גואל" רמז שמחוה אם כל חי ומאדם יש תולדה של גוף מוכן להחדרת נשמת המשיח שבראה הבורא יתברך – "ורוח אלהים מרחפת על פני המים"
סופי תיבות "מגיד מראשית אחרית" דת"ת או צירוף תת ד[מלשון דלת]. יש רמז כי ה' יתברך נתן גם את התורה שבעל פה ועלינו לקבל את הלכות התורה כמו כן. כי מילוי של מילוי האות דלת יוצא תלמוד : ד ל[מד] ת[ו].

ראשי התיבות המשותפים לג"ר(ג' ספירות ראשונות): כתר-חכמה-בינה: "הנסתרות להויה אלוהינו", "מגיד מראשית אחרית" הם: הל"א ממ"א מחבור אותיות יוצא:
"הם לם אא" גימטריא "א לב אחד/גאולה/אדם יהודה גואל א" המרמז שוב על תוכנית אלופו של עולם על משיח שיביא את עם ישראל לאחדות לגאולה ואיך? "גאולה" צירוף "ל[מד] גאוה", "ל[מד] האגו". ומי שלומד לתקן הגאוה - רצון ליהנות ברשות הרבים בענוה ומתקן את האגו שלו - רצון ליהנות ברשות היחיד ממצוות ולא מעבירות יזכה להיות מאוחד עם חבריו ועם ה' יתברך וכך לתקן את חטא אדם הראשון.

גם בהמשך על סוד השכינה בגלות, כאשר האות הא המסיימת את השם הויה מופרדת ממנה מה שנשאר משם הויה זה שלוש אותיות "יהו" אך האות הא תגאל. וזה מה שנרמז בפסוק: "שראשי נמלא טל". כאשר ה' יחבר את האות הא בגלות ל -"הוי" נקבל שם הויה המלא ואז עם מילוי שם הויה באלפין, יוצא בחבור "יוד הא ואו הא" וכך למעשה ימלא ה' את טל, בחבור "טל הא" גימטריא 39 עם 6 יוצא 45 או "מה", היוצא בגימטריא סכום של שלושה מרכיבי המציאות הבסיסית: י(10 ספירות), כב(22 אותיות), יג(13 מדות רחמים) גימטריא אדם וגם לב אחד וגם גאולה.

סופי התיבות המשותפים לג"ר(ג' ספירות ראשונות): כתר-חכמה-בינה: "הנסתרות להויה אלוהינו" "מגיד מראשית אחרית" הם: תה"ו דת"ת גימטריא "תתת יה" וגם "תתת גאוה" וגם "תתת האגו".

ובמגן דוד לתקון הגאוה והאגו:



ומגן דוד לתקון אגו:

שמחתי לכתוב חידושים הנ"ל ובזכות למוד התורה נזכה בע"ה לגאולת עם ישראל בזכות ה' ומשיחו שיתור אחר הדרכים להשיב את עם ישראל בתשובה לתקון האגו מקדושה ולתקון הגאוה בענוה ואז נזכה לאחדות ולהיות אדם המשתוקק רק לה' יתברך.


מבוסס על גימטריא של הרב יוסף חיים זצ"ל אני קורא לה גימטריא של גאולה:
מה גימטריא אדם וגם לב אחד וגם גאולה.
הרב יוסף חיים זצ"ל נודע בשם "הבן איש חי" אותיות "אחישנה בי" שנזכה לגאולה ברחמים שבאחישנה אמן כן יהי רצון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...