יום שני, 16 ביולי 2018

הסוד של חמאס

מה הקטע של חמאס?
מה ניתן ללמוד על פי הרמז?
מה התיקון של האיש הישראלי?

עם העמלקי הוא אשר נלחם בבני ישראל במדבר למרות אור הגילוי האלוקי, שה' השגיח והגן עליהם בעזרת ענני הכבוד בכל רגע ורגע. לכן כל עם אשר נלחם בעם ישראל למרות גילוי השגחתו של ה', הוא בבחינת העמלקי, כי עם זה למעשה נלחם כנגד הבורא בעצמו.

דוגמה לכך, היא מועצת אונסק"ו, אשר קבעה כי אין קשר לעם היהודי לכותל המערבי בירושלים, לכן כל מדינה אשר הצביעה בעד היא בבחינת העמלקי. וכך הוא "העם הפלסטיני" שרואה בירושלים כבירתו ורוצה להשמיד את מדינת ישראל, למרות ניצני הגאולה של שיבת עם ישראל לארצו ועצמאותו ב 70 שנים האחרונות.

יגעתי ומצאתי רמזים על חמאס:
חמאס זה אותיות מח ס"א[ר" ת סיטרא אחרא-צד האחר של הטומאה]
וגם אותיות ס"מ אח
[ס"מ הוא מלאך המוות והטומאה] 
]אח מלשון אחווה וחיבור]


מה שמלמד כי לחמאס יש שכל מהצד של הטומאה, שלוחם בצד של הקדושה. כמו שמלאך הס"מ הפריד בחיבור הקדוש בין אדם לחוה מסיבה של קנאה. ומאחר שעם ישראל הוא מצד הקדושה, ככתוב: "בני בכורי ישראל", אזי ארגון הטרור - חמאס, נלחם להשמיד את מדינת ישראל בקנאה כזאת עד שאפילו אינו דואג לאזרחיו, ולמעשה נלחם ברצון הבורא.

רמזים נוספים לתקון של האיש הישראלי:
חמאס אותיות מח א"ס[ר"ת אין סוף]
וגם אותיות אם חס 
ובגימטריא אח(ו)ס (על)גואל 

לה' יש שכל אין סופי: מצד אחד ה' נותן מקום זמני לצד של הטומאה. ומצד שני מרחם על עם ישראל כאם מרחמת ואוהבת. שהרי התכלית, היא בגילויו של הגואל הוא מלך המשיח, שליחו הנאמן של ה', לגאול את עם ישראל כמו משעבוד מלכויות והשגת שלום של אמת. הגואל יזכה באמצעות השכל הנאצל מה' ללמד את עם ישראל לחזור בתשובה מרצון, ע"י תיקון הגאוה בענוה ברשות הרבים ואת האגו והתאוה ברשות היחיד בקבלה של שפע במידה מדויקת. 
זהו למעשה התקון הכללי. 
ובע"ה שנזכה להשלימו בקרוב.

אמן כן יהי רצון!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...