יום שלישי, 14 במאי 2024

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו?


https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/

גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם

ומגו״ג זה ראשי תיבות ומ׳תוך ג׳ם ו׳גם

מ גימטריא גואל

הבנתי,

יש בחינה חיצונית ויש בחינה פנימית:


החיצון זה השקר הצד האחר, הטומאה, הרוע האגואיזם, האשליה של מציאות אחת הטבע, הגשמיות והחומר, עולם של קצה, זה שמוכר לך אשליה של עצמאות וחופש, זה צד המדמה שחושב שהוא במציאות מדומה שאין שם בורא כי הוא נמצא בחוץ, כמו חלל שאין בו כלום, ריקני חסר משמעות.


הפנימי זה האמת הצד של הטוב והמיטיב, השלם, של מציאות רב מימדית אין סופית של הבורא שברא גם מציאות חיצונית, רק בכדי שנשתלם בשעור הענוה ונבין שיש גם מציאות פנימית במציאות החיצונית כי הבורא קיים גם שם ולכן יש לעשות את רצונו. 


הגואל זה מי שמחבר בין הפרטים שבהם הוא מתבונן מחפש ומוצא בדעתו את החבור ביניהם ומבין שזה הכל מערכת מורכבת במנגנון מופלא של האחד הבורא שאוהב אותנו תמיד. כך היה משה רבינו שראה בכל יהודי נקודה טובה כאבא טוב ולכן היה יכול להחתבר לכל יהודי ולמסור נפשו על כל יהודי, היתה לו נשמה כללית שהרי שכינה יצאה מגרונו והתורה מעידה עליו שהיה היחיד הענו מכל אדם, לכן רק הוא או מי שדומה לו, יכול להשפיע, להנהיג ולאחד, בחכמה הנאצלת עליו מה׳.


לא הייתי סטודנט אבל לפני כמה שנים הייתי נוכח בשעור אקדמי בביולוגיה באוניברסיטת טורונטו בקנדה שם מלמדים בשעה חומר מתוך ספר של 500 עמודים מלמדים גם וגם וגם וגם …. זה הבחינה של גו״ג. 


אז נגשתי בתום השעור לפרופסור ושאלתי: הלא למדת את הסטודנטים פרטים רבים ועדינים על מערכת רשתות הניורונים במוח האדם, ונתת להם רק טעימה ומחכה להם חרישה עצמאית מרובה של עשרות שעות אם לא מאות לעבד את כל זה…מתוך מה שלמדת אותם האם זה לא גורם לך להרגיש שקיים בורא לעולם, שהרי אין בן אדם שיכול לברוא דבר כזה מורכב? 


הפרופסור השיב לי: שמע בחור, אני סך הכל מלמד אותם נתונים לשאול שאלות זה לא התחום שלי.


השבתי: מפליא בעיני לראות שלמרות שלפרופסור החכם יש תיק הוכחות של גם וגם הוא אינו מוכן להכיר שמתוך מצבור הנתונים ניתן רק לקנות מידה של ענוה ולהתחבר לאור של הבורא. וסכמתי:

בקצור פרופסור תודה רבה לך, לדעתי, אתה מעוניין לחיות בחשכה והכחשה לחיות בגאוה ודמיון שאתה הכי חכם שגילית לנו את כל הנתונים אז בראבו… אבל אני יהודי ועכשיו חנוכה אני הולך להדליק את נרות החנוכיה ולהודות לה׳ על נצחון היהודים-המקבים את היוונים.


הבנתי שהיוונים שהמציאו את כל תחומי המדע באוניברסיטאות ורומא שהמשיכה לשדרג טכנולוגיה מאז גם העולם המערבי ולמעשה העולם כולו רק בכדי לנתק את הקשר בין היהודים לתורתם ולמלכם, ועד היום התהליך ממשיך גלובאלית לנתק את האנושות כולה מהבורא עולם.

וזה בעצם היתה התובנה של רבי שמעון בר יוחאי, שכל פתוח טכנולוגי של הגויים יש בו כוונה זדונית אגואיסטית. ועל זה מלכות רומא רצתה לחסל אותו, ועל זה הוא ישב במערה יג שנים עם בנו להביא לנו את חידושי הזוהר והבטחה, כי לא תשכח מפי זרעו, לימוד סוד התורה יביא את הגאולה.


המלחמה בין גוג למגוג זו מלחמה בין הטפוס- גוג. שימלא אותך בפרטים במידע במבול של דעות של אמת או שקר רק מתוך כוונה להשאיר אותך בחושך להמשיך לחבר אותך באמצעים מניפולטיבים שתהיה עבד מכור גם באמצעות רפואה או שימכור לך אשליה של חופש ושהוא רק דואג לך כך תחיה בתרדמה ולא תשאל שאלות הוא יפברק לך הוכחות מדעיות הוא יפעל לפי המדע גם כשיש מחלוקת נגד האינטרסים שלך וכך הוא ישיג את מטרתו שהיא לנתק אותך מהבורא. 


אך מגוג הוא הטפוס שיגאל אותך ממצרים הוא זה שיכיר לך מי השקרן התורן שבכל דור ודור, אשר מחליף כל פעם מסכה חדשה, אך האמת הוא אותו שקרן שרוצה לכלותך. הגואל הזה הוא שיכוון אותך לאור, שם תבחין באמת לאמיתה. הוא יכיר לך צדיקים שיעזרו לך להשתלם בשעור לקנות את מידת הענוה ולהכיר לך את האדון את המלך והאבא האמיתי שלך לתמיד, אז תזכה לחיי נצח.


למעשה התבנית הזאת מלחמת גוג ומגוג ממשיכה עוד מימי אברהם אבינו(מגוג) ונמרוד(גוג), משה ופרעה המן, מרדכי ואסתר, למלחמה הזו תהיה לה סוף, בגילוי משיחי. אדם שיעביר את כל העולם תהליך של גילוי אל האמת אז בואו 


נצעק, 

אבבבבבבאאאאאאאא

אין עוד מלבדדדדדדדדו

אנחנו אוהבים אותך


גלה את מלכותך עלינו

הקם את מלכות בית דוד גלה משיחך

בנה לנו את בית המקדש


אנחנו ממתינים להכתרתך!!!

אמן !!!

שנזכה לגאולה השלמה!!!!


ואז מצאתי סוד לפי הרמז

חיצונית

גו״ג

ראשי תיבות ג׳ואל ו׳רומא ג׳ואל

הגויים חדשים לבקרים ממציאים תאוריות מופרכות תפיסות עולם ומנהיגים אכזריים

אך בעיקר התרומה שלהם היא הנצרות והאיסלאם שני גואלים

מוחמד והאיש האחר ימח שמו וזכרו - גם לו יש תקון אני מקווה 

לפי דיווחים מהוותיקן, שעכשיו רומא חזרה לגדולתה, לפחות בראש הפרמידה אין נוצרי שיושב שם אלא עבודה פגאנית לצד האחר, הס״מ.


פנימית - השליחים האמיתיים של ה׳ שיסיימו את התהליך


מגו״ג

ראשי תיבות

מ׳ משה

ג׳ואל משיח בן יוסף

וג׳ואל משיח בן דויד


ישמחו השמיים ותגל הארץ


נכתב ב - כ׳ לעומר ה׳ אייר התשפ״ד

יום שני, 13 במאי 2024

יום הזכרון התשפ״ד (יוסף בלו)

במהלך יום הזכרון שמעתי לוחם מהשטח שאומר: ״אנחנו לא צריכים יום זכרון בכדי לשכוח חברים שנפלו״. ואז שמעתי דבר תורה של הרב שי עטרי שליט״א המלמד את דרך הבעל שם טוב. ואז הבנתי מהי המשמעות האמיתית-פנימית-חסידית לגבי יום הזכרון הישראלי בשבילי ובמילותיי:

יום הזכרון הוא יום קדוש ונועד כדי שלא נשכח, שאנחנו היהודים בסך הכל עם של עבדים. 

מסיבת ההסתרה שבעולם יש אשליה של חופש בחירה, לכן, יש יהודים שעדיין מעדיפים לבחור להיות עבדים לפרעה, השקרן התורן, שבכל דור ודור פושט ולובש מסכה חדשה, אך רק רוצה לכלותך. זה שמוכר אשליות כמו של עצמאות וחופש מלקיים את מצוותיו של האדון האמיתי. 

לעומת זאת, יש כאלה יהודים, שלמרות ההסתרה, גלוי להם, כאור היום, שה׳ הוא שהוציאנו מעבדות, לחירות ממלאך המות. כלומר, ה׳ רוצה שנזכה למעשה, לחיי הנצח.

ולכן, מתוך חוסר ברירה וכניעה להוד מלכותו, מלך מלכי המלכים, הכל יכול, י-ה-ו-ה יתברך ויתעלה, חרדים הם ממנו ומשתדלים למלא את רצונו. לא רק מתוך יראה של פחד מעונש כמו בין עבד לאדונו, אלא גם מתוך יראת הרוממות שמביאה לאהבה נעלה. זה כמו יחס בין בן לאבא שלו.

בן חמוד כזה שאומר:

 ״אין על אבא שלי, איזה חכם, איזה חזק, כמה טוב הוא אליי, וואו, יש הרבה אבות אבל האמת אין עליו הוא לא מחסיר ממני כלום, רק מוסיף.

וגם אם אבא שלי לא נמצא איתי אז החכמה שלו בליבי, והיא, שלמעשה אין חופש בחירה, תמיד יש לבחור באמת לאמיתה, תמיד בבחירה שבין החיים למוות יש לבחור אלא רק בחיים. זו תורת החיים של אבא שלי וזו הדרך בה אחנך את הבנים והבנות שלי״

לכן אנחנו היהודים צריכים לצעוק אין עוד מלבדו!!!!!

אבא אנחנו אוהבים אותך❤️

אבא אנחנו הבנים והבנות שלך❤️

אבא, אנא ה׳ הושיעה נא!

אבא, אנא ה׳ הצליחה נא!

אבא, אנחנו רוצים שלושה דברים:

1. גלה את מלכותך עלינו

2. ⁠גלה את משיח בן דוד והקם את מלכות בית דוד

3. ⁠בנה לנו את בית המקדש


אבא שנזכה בעזרת ה׳ לגאולה השלמה ברחמים אמן! בקרוב !❤️❤️❤️




פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...