יום רביעי, 8 בינואר 2020

סוד טיל השיהאב של אירן

לאירן יש טילי קרקע קרקע בשם "שיהאב"
אז, מה ניתן ללמוד על פי רמז
בעבודת ה' שלנו?



להלן לינק על הטיל "שיהאב" מתרגום "מטאור".



מאת Hossein Velayati - http://www.ypa.ir/2013-01-23-13-24-55/item/487-رزمايش-موشكي-پيامبر-اعظم(ص)-7.html, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=46859219















שיהאב אותיות "שיאהב" וזה רמז חזק ביותר למסר שיש ללמוד אותו מן הכתובים:
"כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶאֱהַב יְהוָה יוֹכִיחַ וּכְאָב אֶת בֵּן יִרְצֶה" (משלי ג יב)



ומפרש רש"י
"וכאב את בן ירצה" - שרוצה בבנו להטיב לו ויפייסהו לאחר שמכהו בשבט כן יערב לך הטובה אחר המכה.



ומפרש המלבי"ם:



"כי את אשר יאהב ה' יוכיח" שהתוכחה היא סימן האהבה, שמאהבתו ישגיח עליו להיטיב דרכו ולהעלותו אל מדרגה למעלה למעלה.
"וכאב את בן ירצה", כמו שירצה האב להעלות את בנו ממדרגה למדרגה, וימנעהו ממותרות ומעידונים ויטה שכמו לסבול עול התורה והתמדת הלימוד וכדומה וכ"ז מרוב אהבתו אותו.

ומפרש מצודת דוד:
"יוכיח" - לגלות אזנו ליישר דרכו.

"וכאב" - וכמו האב, אשר יכון בהכאה לרצות את בנו להיטיב דרכו, ולא לנקום נקם. 

ועוד רמזים על "טיל מטאור":

מט גימטריא טיל גימטריא גאולה ד( דלת בגימטריא משיח בן דויד)
יוצא שמטאור זה טיל של אור, מפליא.

ועוד,

הוסיף לי הרב יעקב בן שושנה

מט = 49 = כוכב (עם כולל) = אל חי

יוצא שמטאור(שיהאב בפרסית) הוא אור של כוכב, והשם אל חי הוא שם קדוש שהמשתמש בו, כמובן מקובל וצדיק קדוש, מסוגל להפוך דברים מקצה לקצה, כמו מות לחיים לישראל ולהפוך חיים למות לאויבי ישראל.(לפי מאמר תחיית המתים של האש דת מאוז'רוב)

ומצאתי גם,

בספר שערי אורה למקובל האלוקי רבי יוסף גיקטלייא (בתחילת שער ב) כתוב ש- שם אל חי קשור לספירת היסוד, והטעם לזה לפי שהיסוד הוא סוף כל הספירות והוא מושך חיים וחסד (סוד השם אל) למידת המלכות (אדנות). כשמתחברים יחד החסד והחיים זה למעשה מהות השם אל חי.
העברת השפע בחיבור שבין המשפיע למקבל זה למעשה הגדרה של הנאה ותענוג.
לכן יש עלינו להתחזק בכל מה שאפשר בכדי שניטיב דרכנו, כי ה' לא מחפש לנקום בנו אלא רוצה את טובתנו. ההכאה בנו בשבט וענין התוכחה מעידים על אהבתו של האב את בנו בכדי שיתחזק בלימוד התורה ולעלות מדרגה לדרגה רוחנית גבוהה יותר, וכך למעשה מפייס האב את בנו כי התוכחה היא לצורך קבלת שכר גבוה יותר וצמצום הייסורים. כי הדין הוא למעשה רחמים של אהבת האב את בנו שיזכה לגאולתו בעולם הזה ובעולם הבא.
ועוד,

לעניין ה - "מטאור" גימטריא "רז מט"
(מט קצור למלאך מטט  - שר הפנים של הקדוש ברוך הוא)
מלאך זה הוא פועל גם כמדריך רוחני המאיר בחוכמה את הצדיקים, ומגלה להם רזים וסודות נוראיים. 
וזה הסוד הנ"ל כמתגלה על פי רמז, יעמוד לזכות עם ישראל להשיג גאולה ברחמים ויומתקו כל הדינים מעלינו.

ונזכה לגילוי מלך המשיח בקרוב מאוד, 
אמן כן יהי רצון!!!










יום שלישי, 7 בינואר 2020

פרשת ויחי - יוסף בלו


בסוד הלשון

יוסף בלו



שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד 



פרשת ויחי מהווה את סוף ספר בראשית, ויחי או וי חי מרמזת כי בני האדם שנבראו עברו תהליכים קשים ולעתים אף כואבים, וכל העולמות שנבראו הם בשביל בני ישראל, "כי סוף מעשה במחשבה תחילה"(לכה דודי). ותכליתו של עם ישראל לתקן את חטא האדם הראשון.

למרות כאבי הלידה, עם חדש זה עתה נולד לעולם וכבר מממש את גזר הדין אשר נגזר עליו עוד מימי אברהם לחיות בגלות בארץ מצרים. מצאתי כי ספר בראשית פותח באות ב' ומסתיים באות מ', האות הראשונה הפותחת את התלמוד במסכת ברכות בתיבה מאימתי. מה שמרמז כי עם ישראל עוד בהיותו כעובר ברחם האם היה מוקף בתורה שבכתב ובתורה שבעל פה ואף יתקן את העולם לזכות בגאולה באמצעות תורות אלו שקבל מה' יתברך.

"וַיְחִי יַעֲקֹב בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, שְׁבַע עֶשְׂרֵה שָׁנָה"(ויחי מז,כח) כותב בעל הטורים: "כנגד י"ז שנה שגדל הוא ליוסף, כלכלו י"ז שנה". למעשה יעקב זכה שהחליף והפך לו ה' זמן יגון ואנחה לזמן של שמחה. כותב רבי נתן תלמידו של רבי נחמן מברסלב: "כי כל עבודת האבות היה לגלות ולהודיע אלקותו בעולם שרק בשביל זה בא האדם לעולם וזה כל השמחה והחיות. וזה בחינת כל הגלויות שעוברין על ישראל שעקרם הוא גלות הנפש שהיא רחוקה מאביה שבשמיים, שעקר הגלות הוא העצבות, כי מחמת חטא אדם הראשון וקלקולים של כל אחד ואחד בכל דור ודור, על כן בהכרח להיות בגלות עד שבכח הצדיקים הגדולים יבררו על ידי זה מהיכלי התמורות. ועקר הברור על ידי השמחה...ושם דיקא חי יעקב בשמחה ושלוה, כי אז השיג בשלמות שגמר הגאולה האחרונה יהיה על ידי זה דיקא". רבי נתן מגלה לנו שגמר הגאולה האחרונה תלויה בכך, שיש לברר דווקא מתוך כאב הגלות והעצב את השמחה. כי הגלויות הן אותן היכלי התמורות שמנסות להמיר ולהחליף את האמת שהבורא לכאורה רחוק מאתנו ולא רוצה בנו, מה שגורם לעצבות. ודווקא שם יש לעבוד ולגלות את ניצוצות הקדושה ואת הבורא חי החיים וכך להצליח ולהפוך את היגון ואנחה לשמחה. 

רש"י מפרש: "ויחי יעקב - למה פרשה זו סתומה, שבקש לגלות את הקץ לבניו, ונסתם ממנו" כותב בעל הטורים: "אמר יעקב שמא יש בכם חטא אמרו לו תדקדק בשמותינו ולא תמצא בהן אותיות חט ואמר להם גם אין בהם אותיות קץ" מה שמלמד שעם ישראל הוא עם נצחי וקדוש, אין זמן שמגביל אותו ואחריתו לא להחטיא את המטרה אלא דוקא לדבוק בבורא יתברך ולקבל ממנו חיות ותענוג. מה שמוסיף אהבה עין טובה, חסד, בטול תחרות וגאוה, זכיה בענוה והשתוות צורה אל הבורא המשפיע. 

לקוטי עם לועז מביא לפרשת ויחי:"וכך אמר להם מאחר שנולדתם מארבע אמהות חושש אני שמא תחשבו שבני רחל הם חביבים יותר, שהם נקראים זרע והשאר לא. לכן אני אומר לכם שכולכם שוים כאחד, ואני רוצה שתהיו מאוחדים...רצה שיאמרו לו בפרוש וברצון שהם דבקים בהקדוש ברוך הוא...ואמרו: שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד. כלומר שמע ישראל אבינו, כשם שאין בלבך שום מחשבה רעה, אף אנו מאמינים באמונה שלמה שה' אחד ושמו אחד. והוא אלוהינו ואין עוד מלבדו. אז ענה אחריהם יעקב: ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד". למרות זאת, לאחר מותו של יעקב פחדו בנ"י מיוסף שיגמול להם רעה על מכירתו ובקשו להיות לו לעבדים והוא משיב להם בבכי: "אַל-תִּירָאוּ כִּי הֲתַחַת אֱלֹהִים, אָנִי.וְאַתֶּם, חֲשַׁבְתֶּם עָלַי רָעָה, אֱלֹהִים, חֲשָׁבָהּ לְטֹבָה, לְמַעַן עֲשֹׂה כַּיּוֹם הַזֶּה, לְהַחֲיֹת עַם-רָב". בתיבה התחת הצרוף ה' תת ח(חיות) המחזק את תשובתו של יוסף לאחיו. אונקלוס מתרגם "התחת" ב - "דחלא" בתיבה זו הצרוף ל אחד גימטריא יהודה אחד וגם יהודה יג וגם יהודה אהבה. כלומר יוסף מבקש ללמד את אחיו שיעור סופי כי הם אחים מיוחדים וייחודיים אך שווים כולם יחדיו כאחד. ויהודה שהיה המוביל למסור נפש על בנימין ולמעשה השלים את תקון התשובה שהכין לו יוסף למעשה הפך להיות כאיש אחד שלם אוהב ורחמן בעל יג מדות הרחמים כמו של ה'. ואכן בשמו של יהודה אותיות הויה ד[לת] (דלת בגימטריא 434 משיח בן דויד). 

לכן מיהודה יוצא משיח בן דויד שיתגלה במהרה בימינו, אמן!!!


אסיים בשיר שכתבתי: 



"כסה שתי עיניך בידך, 

בשתי אוזניך 

שמע קולך. 



אלוף זן נפש, 

שמע קולך 

חודר אל רגש. 



שמע קולך ישראל, 

ישר עקמומיות לבך, 

זך שיר אל אדונך, 



שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד"
אז בע"ה, שנזכה למצוא בכל אחד ואחד מאיתנו את הנקודה הטובה שבו בכדי לזכות לאחווה, לשמחה ולאחדות.

 אמן כן יהיה רצון!!! 

יום ראשון, 5 בינואר 2020

לב שבור הוא לב שלם


באמת ידוע המשפט, כי רק מתי שמרגישים לב נשבר אזי הלב שלם, מדוע?

















כי כשמתמודדים עם כלי שבור, עם מניעה  או עם ייסורים כאשר מתגברים, מאמינים ובוטחים. כאשר יגעים אז למצוא נצוץ של אור שמשרה תקוה ואמונה בכוחות מחודשים אזי הלב שלם. כי הושלם תהליך של תיקון הנשמה.

ועל פי רמז,

לב ש - ב  ו  ר[יש]
לב ש - ל  ם [גימטריא גואל יהודה]

יוצא מזה שלמי שמרגיש שליבו שבור כמו נמצא בבור שאין בו מים אלא נחשים ועקרבים, כיוסף שנזרק לבור ונמכר לעבדות. אבל ליוסף הנרמס בבור יש האות ר' ובמילוי ריש מתרגום ראש. ליוסף יש ראש גדול וגם זכה לחוכמה והשתמש בה לדאוג להנהיג דרך של בירור-תשובה ופיוס משפחתי.

ליוסף עולם בלום וצפון שאותו פענח וזכה להגשים את חלומותיו, בזכות שבלם את פיו בכדי להשלים את תהליך התשובה של אחיו, כאשר הודו והתחרטו וקיבלו על עצמם להילחם בו רק שבנימין לא יישאר במצרים, אז פתח יוסף את פיו וגילה להם את עצמו.

מה זה בולם?

בולם גימטריא בל"ו גואל 
ו'שבו ב'נים ל'גבולם - גואל
ו'ראה ב'נים ל'בניך - גואל




כאשר הלב שבור אז העולם תלוי על בלימה, אין טעם לנקום ולכעוס אלא יש לרחם, אבל לא לוותר אלא לחשוב על דרך תיקון הנשמה של מי ששבר את ליבך, כי רמס אותך. זה דווקא מלמד על עוצמה, ואז חווים את השלמות וגם את הגאולה.
הדרך הזאת נועדה לצדיקים נוראים וליחידי סגולה שנזכה בע"ה להשיג מעלתם. אך דרכם של צדיקים להיות יסוד לבית השלם, לבית המלכות של גואל יהודה מלך המשיח.

שנזכה לגילויו בע"ה בקרוב מאוד, אמן!!!










יום חמישי, 2 בינואר 2020

הבן איש חי - הרוב של יוסף לפרשת ויגש

ויגש אותיות יש גו אז מה יש בתוך הפרשה?
תבינו בהמשך...
ראשית הקדמה:
כותב דוד המלך,

"ואני ברוב חסדך אבוא ביתך אשתחוה אל היכל קדשך ביראתך"

רבי, יוסף חיים זצ"ל, 








הבן איש חי, 










מפרש את הפסוק בדרך הזאת,

מה זה רוב של חסד?
(הנוסחה היא מצא חצי והוסף 1)

ח גימטריא 8 אז הרוב יוצא 5 או האות ה
ס גימטריא 60 אז הרוב יוצא 31 או האותיות לא
ד גימטריא 4 אז הרוב יוצא 3 או האות ג

צירוף האותיות של רוב חסד יוצא גאלה 

שהרי החסד של ה' זה לגאול את עם ישראל וכך את כל העולם. ורק אז כשישראל נגאלים אפשר לעבוד את ה' בבית המקדש שנזכה לכך אמן בע"ה בקרוב.

הבן איש חי, יגע ומצא חוק של רמז שהצפין דויד המלך בפרקי התהלים, ובכל שפת הקודש.

תנסו מה זה למעשה הרוב של המילה דין?

רוב של ד זה ג
רוב של י זה ו
רוב של נ זה כו 

רוב של דין יוצא גו כו 

גו מארמית לשפת הקודש זה תוך.
כו גימטריא הויה שזה שם ה' המרמז על רחמים.

כלומר, רוב של דין זה למעשה מה שבתוך הדין שהוא רחמים ואהבה.

גו כו יוצא  ג"כ וו וגם ג"כ יב(12 צירופים בשם הויה)

ג"כ ראשי תיבות ג'ם כ'ן
וו הם מידות לוחות הברית ו טפחים על ו טפחים

זוהי הוכחה שלמרות הייסורים שעברנו במצרים קבלנו מתוך אהבה את התורה, אשרינו שזכינו!!!

איך אומר שלמה המלך במשלי: 
"שמע בני מוסר אביך ואל־תטש תורת אמך"

ועתה לאחר ההקדמה נעבור לפרשת ויגש.

ניגש יהודה ליוסף ואומר לו: "בי אדוני"
אז מה נשאר זה לחשב את הרוב של יוסף בכדי שנבין את כוונתו של יהודה לרמז ליוסף שהוא צפנת פענח - מפענח הצפנים.

הרוב של י זה ו
הרוב של ו זה ד
הרוב של ס זה לא
הרוב של ף זה מא

כלומר הרוב של יוסף יוצא ודלאמא ובגימטריא בי מל וגם בי גואל יהודה

יהודה אומר ליוסף: "בי אדוני".אדוני יוסף אחי כוחותיך טמונים בי, אז עם כל הכבוד למלכותך והתגשמות חלומותיך. רוב רובך של כוחות שמך הם בעצם בי. כי הרוב של שם שלך יוסף מגדירות כי בי וממני יוצא גואל יהודה מלך המשיח.

שנזכה לגילויו בע"ה במהרה בימינו!!!
אמן כן יהי רצון!!!








יום שני, 30 בדצמבר 2019

עשרה כתרים לעם ישראל - צופן יב השבטים

אני קורא לחידוש הבא "ממלכת כהנים וגוי קדוש" ומדוע?
במהלך תפילה קבלתי צופן בשמות יב שבטי ישראל. 
פיענוח הצופן הביא אותי לבחור דווקא בשם זה, עוד תבינו בהמשך...






             הצופן: יש להשתמש באות המסיימת שם של שבט אחד ולפתוח 
            באותה אות בשם של שבט שני"               
               קידוד הצופן מלמד כי ישנה לולאה נצחית ומחזורית הזהה מכל שבט 
           ושבט. 
           להלן הלולאה:
                        > נפתלי > יהודה
               ראובן > נפתלי > יוסף        ראובן > נפתלי > יהודה > אין שם של שבט שמתחיל באות הה.              
                        > נפתלי > יששכר > ראובן > נפתלי > יוסף   > אין שם של שבט שמתחיל באות פה.              
                                                     ראובן > נפתלי > יששכר > ראובן>.....>שוב חוזרת לולאה אין סופית<....                                                                                           
            ועכשיו ניתן להבחין כי הלולאה חוזרת לכל שמות השבטים:                                                                                    
              שמעון > נפתלי>...                                                                                                                  
              דן > נפתלי>...
              בנימין > נפתלי>...
              זבלון > נפתלי>...
              גד > דן > נפתלי>...
              אשר > ראובן > נפתלי>...
              יששכר > ראובן > נפתלי>...

             פענוח הצופן מגלה עשרה כתרים שזכו להם בני ישראל:                                

פע


                                     > יהודה (הה)  (2.כתר מלכות וגם 5.כתר משיח) 

            לוי(1.כתר כהונה) > יוסף  (פה)   (3.כתר שם טוב וגם 6.כתר משיח וגם 7.כתר מלכות פה)  

                                     > יששכר (4.כתר תורה) >
                                                                       > ראובן (8.כתר בכורה) >           
                                                                                                         פתלי (9.כתר תפלין של ראש)
                                                                                                                     (10.כתר תפלין של יד)


               "רבי שמעון אומר: שלושה כתרים הם: כתר תורה וכתר כהונה וכתר מלכות. וכתר שם טוב עולה על גביהן"
                ככתוב במסכת אבות פרק ד משנה יג.

               כלומר, ישנם ארבעה כתרים שמסמלים השבטים הבאים והם: 

              לוי קשור ל- כתר כהונה, כי משבט לוי יצא אהרון הכהן ובניו משפחת הכוהנים.
              יששכר: כתר תורה,
              יהודה: כתר מלכות
              יוסף: כתר שם טוב.
          
              נמצא כי יש שני כתרים לשני המשיחים מהשבטים יוסף ויהודה. משיח בן יוסף ומשיח בן דוד. 
              כתר המשיחים אינו עובר לשבט אחר. וזה נרמז באותיות פ ו- ה המסיימות את שמם של יוסף ויהודה אותיות 
              אשר לא פותחות שמות של שבטים אחרים. כתר נוסף הוא כתר "מלכות פה, תורה שבעל פה קורינן לה" 
              (פתיחת אליהו). כי אות סופית של יוסף היא פה ואות סופית של יהודה היא ה אם נחבר אותיות פ של יוסף 
              עם האות ה של יהודה יוצא גם המילה פה, לכן התורה שבעל פה היא מקודשת כמו הדבור שבאמצעותו נברא 
              העולם ובדיבור ניתנו עשרת הדברות. 

              ויששכר ממשיך לחבר אליו את ראובן המרמז על כתר בכורה כי ראובן היה בנו בכורו של יעקב. וראובן ממשיך
              לחבר אליו את נפתלי ומאחר שהשם נפתלי זה אותיות תפלין וזה כתר אחד שהוא בעצם שניים: כתר של ראש 
              כנגד המוחין וכתר של יד כנגד הלב. 
           
              נפתלי דומה לשבט לוי, כי הם היחידים מבין השבטים ששמם מסתיים באות יוד. מה שמרמז כי כמו שהלויים
              והכהנים מקדשים את ה' בבית המקדש, כך כל איש ישראלי, המניח תפלין מקדש את ה' בבית ליבו ובבית מוחו 
              ממש. 
          
             יוצא כי החשבון הוא, שישנם עשרה כתרים שבהם הוכתרו לנצח עם ישראל: בחינת ממלכת כהנים משבט לוי 
             ותשעה כתרים לכל שבט ושבט מעם ישראל שזה בחינת גוי קדוש. יש ללמוד מכך שכל איש ישראלי הוא אחד 
             יחיד ומיוחד, ומה שמאחד את כל הישראלים ומבדיל אותם מבין הגויים הוא בעשרה הכתרים: בכורה, כהונה, 
             מלכות, שם טוב, תורה, מלכות פה – תורה שבעל פה, שני המשיחים ותפלין של ראש ושל יד. 


         דווקא מה שמייחד אותנו בתור עם לא אמור להפוך את הפרטים להתגאות
         על הגויים אלא להיפך, דווקא הנקודה הטובה שמייחדת כל אחד מאתנו, 
         יש להשתמש בה לטובת הזולת, כי לכך נוצרת אז אל תחזיק טובה לעצמך.

       אז בע"ה, אם נצליח להשיג את הענוה שהיא שורש לכל  
       המדות הטובות ניגאל ממידת הגאוה ונזכה בשנת 
             התש"פ לגאולה השלמה, אמן כן יהי רצון!!!


פוסט אחרון

ה׳תשפ״ז סוד פלאי ומהו החומר האפל?

המספר 666 הוא המבטא חומר יסודי בסיסי, אך אנחנו חיים במציאות הדמיונית של החומר, שהרי רובו ריק. ספירת היסוד היא ספירה שישית והיא מיוחסת ליוסף ...