יום ראשון, 5 בינואר 2020

לב שבור הוא לב שלם


באמת ידוע המשפט, כי רק מתי שמרגישים לב נשבר אזי הלב שלם, מדוע?

















כי כשמתמודדים עם כלי שבור, עם מניעה  או עם ייסורים כאשר מתגברים, מאמינים ובוטחים. כאשר יגעים אז למצוא נצוץ של אור שמשרה תקוה ואמונה בכוחות מחודשים אזי הלב שלם. כי הושלם תהליך של תיקון הנשמה.

ועל פי רמז,

לב ש - ב  ו  ר[יש]
לב ש - ל  ם [גימטריא גואל יהודה]

יוצא מזה שלמי שמרגיש שליבו שבור כמו נמצא בבור שאין בו מים אלא נחשים ועקרבים, כיוסף שנזרק לבור ונמכר לעבדות. אבל ליוסף הנרמס בבור יש האות ר' ובמילוי ריש מתרגום ראש. ליוסף יש ראש גדול וגם זכה לחוכמה והשתמש בה לדאוג להנהיג דרך של בירור-תשובה ופיוס משפחתי.

ליוסף עולם בלום וצפון שאותו פענח וזכה להגשים את חלומותיו, בזכות שבלם את פיו בכדי להשלים את תהליך התשובה של אחיו, כאשר הודו והתחרטו וקיבלו על עצמם להילחם בו רק שבנימין לא יישאר במצרים, אז פתח יוסף את פיו וגילה להם את עצמו.

מה זה בולם?

בולם גימטריא בל"ו גואל 
ו'שבו ב'נים ל'גבולם - גואל
ו'ראה ב'נים ל'בניך - גואל




כאשר הלב שבור אז העולם תלוי על בלימה, אין טעם לנקום ולכעוס אלא יש לרחם, אבל לא לוותר אלא לחשוב על דרך תיקון הנשמה של מי ששבר את ליבך, כי רמס אותך. זה דווקא מלמד על עוצמה, ואז חווים את השלמות וגם את הגאולה.
הדרך הזאת נועדה לצדיקים נוראים וליחידי סגולה שנזכה בע"ה להשיג מעלתם. אך דרכם של צדיקים להיות יסוד לבית השלם, לבית המלכות של גואל יהודה מלך המשיח.

שנזכה לגילויו בע"ה בקרוב מאוד, אמן!!!










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט אחרון

סוד מלחמת גוג ומגוג (יוסף בלו)

 אז מה זה מלחמת גוג ומגוג בשבילי, יוסף בלו? https://sod1820.co.il/סוד-מלחמת-גוג-ומגוג-אנו-בפתחה-של-מלחמה/ גו״ג זה ראשי תיבות ג׳ם ו׳גם ומגו״ג...